Novinky

Přidán kalendář koordinovaných kurzů 2017/2018

Zde najdete upravený kalendář koordinovaných kurzů pro sezonu 2017/2018.

 

Co přináší účast na otevřených programech?

Účastník přijede na školení, kde se setká s účastníky jiných firem nad stejným předmětem rozvoje. Může si tak porovnat přístup a práci jednotlivých firem se svou vlastní, získat náměty z jiných oborů nebo i ze svého. Otevřený program má kvalitu a standardní know how - oproti interním tréninkům, které více ovlivňují samotní účastníci. Programy jsou vždy stejné, takže pokud pošlete za 2 roky dalšího člověka na otevřený program, dostane stejně kvalitní rozvoj jako jeho předchůdci. Lektoři nejsou externisté, ale výhradně školení zaměstnanci, trenéři, velmi zkušení profesionálové, kteří mají osobní zkušenost s prodejem a jeho řízením. Programy jsou 2denní, jednorázové i Univerzity, které mají více 2denních běhů. Skupina je víceméně stejná, takže si zde vytvoříte kontakty a přátelské vazby.

 

Palatinum spolupracuje na rozvoji programů s universitou v Oxfordu.

V roce 2015 jsme navázali spolupráci s celosvětově uznávanou a prestižní univerzitou Oxford v rámci jejich programu Oxford Tutorials. Ve spolupráci s profesory z Oxfordské univerzity jsme připravili trénink pro Top manažery, jednatele společností a členy správních rad. A také pro obchodníky, které je třeba pozvednout na úroveň businessmanů, kteří umí jednat na vysoké úrovni, mají přehled nejen přes produkt, ale i přes další důležité oblasti jako psychologie, sociologie, kultura, umí se chovat, oblékat a dokáží vytvořit a přinést řádově jiné příležitosti než klasický obchodní zástupce.

 

Vzdělání x sebedůvěra – unikátní metoda rozvoje nově v našich programech

Pro úspěch v prodeji nebo managementu potřebujete sílu, power. Sílu získat zakázku, sílu zvítězit nad konkurencí, sílu překonat překážky. A síla je daná kombinací vzdělání - které vám říká, jak na to - a sebedůvěry, která vám dává odvahu vzdělání použít v klíčových okamžicích a dává vám pocit jistoty v nejistých situacích.
Tato síla se nezíská jedním tréninkem, ale trvalou změnou. Změna vyžaduje čas a nové zážitky, zkušenosti. Čas všechno změní, říká se. Proto pracujeme koncepčně, krok za krokem pomocí Development plánu, aby rozvíjený člověk získal vzdělání, zážitky, zkušenosti – a tím se z něj stal člověk s jiným myšlením a s jiným náhledem na práci a život. V tom je naše výjimečnost, v unikátní metodě rozvoje a v tom, že zajistíme změnu v praxi.

 

Nejčastější změny/situace, které naši zákazníci opakovaně kupují pro sebe a své týmy.

Na základě aktuální situace na trhu a feedbacku našich zákazníků jsme pro Vás sestavili seznam nejčastějších situací, které zákazníci od nás opakovaně kupují. Protože jim pomáháme zvyšovat hodnotu firmy prostřednictvím aplikace nástrojů, technik a best practices s cílem zvýšení Business Performance (např. obratu, zisku či růst firmy). Kompletní seznam nejčastějších situací, které Vám pomohou splnit Váš obchodní plán s Vámi rádi projdeme na osobní schůzce.

 

Upraven kalendář KOO 2015/16

Zde najdete upravený kalendář koordinovaných kurzů pro sezonu 2015/2016.

 

Newsletter 1/2015

Vážení přátelé, vítáme Vás v krásném předjarním a jarním období, kdy nejen tento čas, ale celý rok by měl české ekonomice přinést naději na zlepšení a mírný růst. Oživení s sebou přinese také zvýšení konkurenčního prostředí mezi firmami, a i větší nároky na kvalitu a dovednosti zaměstnanců. Ať už těch, kterým budou nově vytvořená pracovní místa či těm, kteří se ve své práci budou chtít udržet na stejné výkonnostní úrovni.

Newsletter ke stažení

 

 

Newsletter 2014

Vážení obchodní partneři, milí přátelé,

tento čas velmi často vybízí k pracovnímu
i soukromému bilancování nad tím, co se
v loňském roce povedlo, na čem je třeba
ještě zapracovat a co nás za výzvy čeká
v letošním roce...

Newsletter ke stažení

 

 

Novinka pro rok 2014

Jako dárek k letošním Vánocům jsme pro vás připravili novinku na českém trhu, kterou je dvoustupňový kurz určený pro vedoucí pracovníky firem, manažery a leadery. Unikátnost tohoto kurzu je v propojení dvou odlišných stupňů a způsobů řízení – od provozního, manažerského řízení firmy, až po řízení emocí a umění vládnout.

 Více informací o novinkách naleznete zde:

Leadership Programme 2014.pdf

Management University 2014.pdf

Přehled otevřených kurzů na rok 2014 naleznete zde

 

 


Klub Manažerů 15.11.2013

Na základě Vašich přání Vám přinášíme další inspiraci, tentokrát věnovanou několika zajímavým tématům.

Jako první vystoupí náš host, pan František Zeman, s tématem „Death by meetings“. František Zeman je majitelem společnosti Algotech, která poskytuje telekomunikační řešení pro institucionální a podnikovou sféru. Cílem jeho vstupu je sdílet s Vámi jeho zkušenosti z cesty k úspěšnému meziročnímu růstu o 25%, po dobu uplynulých několika let.

více informací zde.

 

 

Palatinum inovuje svoje logo i hodnoty

Změna, kterou naše logo prochází po dlouhých osmi letech, byla iniciována tím, čím si naše firma v uplynulých letech prošla a co dokázala. Během těch osmi let se Palatinum vyprofilovalo do role specialisty na sales management, který přináší vlastní inovace nejen do vzdělávacích kurzů, ale i do změnových programů připravovaných na míru zákazníkům.

Info k logu

 

Brožury 2013

Palatinum k novému roku inovavalo své brožury:

Prohlédnout si je můžete zde:

ŠKOLA PRODEJE

ZMĚNOVÝ PROJEKT

 

 

Získání ceny START PLUS

Společnost Palatinum získala v listopadu 2012 certifikaci dle modelu START PLUS. Jde již o druhou
prestižní cenu, udělovanou pod záštitou Sdružení pro oceňování kvality /ocenění START dle
programu Národní ceny kvality ČR, jsme získali v roce 2011/. Model START PLUS ověřuje správné
nastavení všech hlavních charakteristik a procesů ve firmě dle modelu EFQM. Projekt sebehodnocení
a následné certifikace probíhal v Palatinu v polovině loňského roku a ověřil, že celá firma ve vztahu
k zaměstnancům i zákazníkům funguje maximálně efektivně a ve všech klíčových procesech se
řídí dle současných best practices.

 

 

GIQ 2012

Byly přidány fotografie z poslední letní akce GIQ 2012. Všechny fotografie si můžete prohlédnout na tomto odkazu.

Uživatelské jméno: palatinum

Heslo: palatinum

Děkujeme Vám za účast a projevenou důvěru a doufáme, že se opět příští rok potkáme.

Tým Palatinum

 

 

Klub Manažerů 18.5.2012 od 8:30 - zrušeno

Vážení obchodní přátelé,
dovolte, abychom Vás pozvali na květnový Klub manažerů, který se bude konat v golfovém
klubu v Hostivaři, Hornoměcholupská 565, Praha 10 – Horní Měcholupy, v pátek 18. května
2012. Rádi Vás zveme a těšíme se na Vás.


Zajímavá témata a hosté:
Na základě Vašich přání se Vám snažíme přinést vždy něco inspirativního. Tentokrát přijde paní
Ing. Jitka Kotyková z važené finanční instituce, která nám představí jejich program
ERA cesta, který pojednává o pojetí implementace MBE do praxe.

Pozvánka ke stažení

 

Klub Manažerů 16.3.2012 od 8:30

Vážení obchodní přátelé,
dovolte, abychom Vám poděkovali za účast na letošním druhém Klubu manažerů, který se konal v golfovém
klubu v Hostivaři, Hornoměcholupská 565, Praha 10 – Horní Měcholupy, v pátek
16. března 2012.
Zajímavá témata a hosté:

Na základě Vašich přání se Vám snažíme přinést vždy něco inspirativního. Tentokrát přišel
náš oblíbený přednášející JUDr. Ivan Chocholouš, který promluvil o Top Managementu.
Dalším zajímavým hostem byl Mgr.Pavel Macků, který přednesl téma Propouštění.

pozvánka ke stažení

Klub Manažerů 20.1.2012 od 8:30

 

Vážení obchodní přátelé,

uskutečnil se první letošní klub manažerů v novém roce 2012. Témata, která jste mohli vidět: KAM ve farmacii, Analýza MBE - Společnost výsledky – Charita a Taktika při prodeji B2B, zvaná prezentance firmy Rossmann.

Pozvánka ke stažení

Prezentace ke stažení na webu mymbe.cz

 

 

Klub Manažerů 25.11.2011 od 8:30

 

25. listopadu se uskutečnil další Klub Manažerů. Témata Klubu Manažerů byly: Přednášky hostů: „Psychologie pro manažery“ Mgr. Martin Rejmíš, konzultant společnosti Palatinum a bývalý klinický psychoterapeut „Jak vybírat obchodníky“ Mgr. Tomáš Burian, pracovní psycholog „ Model Business Excellence – Zákazníci výsledky“ Mgr. Pavel Procházka

Pozvánka ke stažení

 

Novinky jaro 2012

Co jsme pro Vás pripravili?


V roli manažera dříve či později narazíte na dva klíčové problémy. Tím prvním z nich bude situace, kdy budete čím dál vyčerpanější a frustrovanější z vedení lidí, z malých drobných konfliktů, manipulací, stresem z výsledků, z tlaku na podřízené, z pomalejšího vývoje, z neplnění výsledků. Stres z těchto situací je jako spam, jako mour u horníků který se usazuje v plících a po těle. Druhý problém pak nastane, když budete hledat u každého jednotlivce jeho šém, jeho motivátor, jeho tlačítko, které budete moci stisknout, když budete potřebovat zvýšit jeho motivaci, když budete potřebovat zvýšit jeho motivaci, kdy budete hledat jak propojit firemní a osobní cíle a hodnoty u podřízených manažerů nebo výkonných pracovníků.

stáhnout přehled

 

Klub Manažerů 21.10.2011 od 8:30

 

Vážení obchodní přátelé,
proběhl říjnový Klub manažerů, který se konal v golfovém klubu
v Hostivaři, Hornoměcholupská 565, Praha 10 – Horní Měcholupy. .


Pozvánka ke stažení

 

 

Klub Manažerů 17.6.2011 od 8:30

 

Vážení obchodní přátelé,

Klub manažerů pokračoval svou další částí, která byla naplánována na 17. června 2011 v golfovém klubu v Hostivaři, Hornoměcholupská 565, Praha 10 – Horní Měcholupy. Témata a hosté: Hlavním tématem byla pátá oblast z Excellence v řízení – Procesy, produkty a služby. Dílčími tématy k diskusi byly řízení pomocí procesů, zlepšování procesů, vývoj a uvádění produktů na trh.

Pozvánku je možné stáhnout zde.

 

Klub Manažerů 27.5.2011 od 8:30

 

Vážení obchodní přátelé,

Klub manažerů pokračuje svou další částí, která je naplánována na 27. května 2011
v golfovém klubu v Hostivaři, Hornoměcholupská 565, Praha 10 – Horní Měcholupy.
Témata a hosté:
Hlavním tématem je pátá oblast z Excellence v řízení – Procesy, produkty a sluţby.
Dílčími tématy k diskusi budou řízení pomocí procesů, zlepšování procesů, vývoj a uvádění
produktů na trh.

Pozvánku je možné stáhnout zde.

 

 

 

Klub Manažerů 29.4.2011 od 8:30

Vážení obchodní přátelé,


Klub manažerů pokračoval svou další částí, která byla plánována na 29. duben 2011
v golfovém klubu v Hostivaři, kde se Vám ve větších prostorách lépe pracovalo
a diskutovalo s kolegy z jiných firem.


Témata a hosté:
Hlavním tématem byla čtvrtá oblast z Excellence v řízení – Partnerství a zdroje.
Dílčími tématy k diskusi byly spolupráce se zákazníky i dodavateli při inovacích a využití
informačních systémů při řízení procesů.

Pozvánka ke stažení:

klubmanazeru-29-4-2011.pdf

Prezentace a videa si můžete stáhnout z webu mymbe.cz

 

 

 

Klub Manažerů 25.3.2011 od 8:30

 

Dne 25. března proběhl již v pořadí třetí letošní Klub Manažerů. Hlavním tématem byla třetí oblast z Excellence v řízení – Pracovníci. Dílčími tématy k diskusi bylo řízení a rozvoj lidských zdrojů, kariéry, hodnocení, interní komunikace a odměňování. .

Pozvánka ke stažení:


Prezentace a videa si můžete stáhnout z webu mymbe.cz



Klub Manažerů 25.2.2011 od 8:30

Dne 25.2.2011 proběhlo oblíbené setkání odborníků - Klub Manažerů. Čekali nás další zajímaví hosté, tentokrát na jiném místě, v golfovém klubu v Hostivaři. Pan Zdeněk Petrás, ředitel poprodejních služeb společnosti Scania, se s námi podělil o zkušenosti se strategickým řízením u poprodejních služeb nákladních automobilů během hospodářské krize. A pan Dmitrij Švec, partner společnosti Akses, nám představil trendy i inspiraci pro získávání a možnosti využití dotací z prostředků Evropské unie v roce 2011.

Na základě Vaší poptávky také proběhl workshop na téma jak měřit a rozvíjet svou firmu v oblasti řízení strategie, jak se dostat k excellenci. Dozvěděli jste se také informace o uvedení nové firmy Campus na trh, jejímž cílem je zajišťovat tématická školení ve stabilní kvalitě, na kterou se lze spolehnout. A zároveň i podpora, realizace, implementace projektů hrazených z grantů a dotací EU.


Pozvánka ke stažení:

pozvanka-25-2-2011.pdf

 

Termíny akcí Klubu Manažerů 2010/2011

Business School

Model Business Excellence

.